СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • В. В. Писаренко
  • Я. Ю. Лях

DOI:

https://doi.org/10.31210/visnyk2014.04.12

Ключові слова:

ризик, маркетинговий ризик, маркетингова діяльність, сільськогосподарське підприємство, ризик сільськогосподарського підприємства

Анотація

Визначено та розглянуто сутність маркетингових
ризиків сільськогосподарських підприємств. Дослід-
жено джерела маркетингових ризиків сільськогоспо-
дарських підприємств, зокрема вітчизняних сільгосп-
виробників у сучасних умовах. Запропонована класи-
фікація маркетингових ризиків сільськогосподарських
підприємств, яка є необхідною для ідентифікації та
аналізу маркетингових ризиків у процесі їх управлін-
ня, зокрема адекватного прийняття ризиків підпри-
ємством, мінімізації впливу їх негативних наслідків
на господарську діяльність та найповнішого охоп-
лення можливих сфер їх виникнення.

The article presents defining and consideration of the essence agriculture enterprises’ marketing risks. There are have studied sources of marketing risks agriculture enterprises in the Ukrainian contemporary environment. Authors have proposed the classification of marketing risks agriculture enterprises. It is useful for edification and analyst of marketing risks during their management, in edition it is useful for adequate accepting risks by an enterprise, minimizing their negative implications, wide overegging areas of their arising.

Опубліковано

2014-12-25

Як цитувати

Писаренко, В. В., & Лях, Я. Ю. (2014). СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Scientific Progress & Innovations, (4), 65–70. https://doi.org/10.31210/visnyk2014.04.12

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають